Ett två tre fyr, jag förklarar bloggkrig!

Jag hoppas att jag inte förlorat allt för många läsare under bloggpausens period, men nu är den över.
That's right, den är fucking över. Jag är tillbaks och det blir ingen mer bloggpaus på länge.
"Va? Varför inte? Din blogg suger ju!"
Käften.
 
Jag förklarar härmed mitt första bloggkrig någonsin startat.
Min konkurrent är Anna Österdahl (annaosterdahl.blogg.se) och jag tänker börja med mitt drag.

Anna - Du är den galnaste och sjukaste personen jag vet. Du är även naiv och tramsig. Du är också mycket ohygienisk och vidrig och sådant. Serri, skit i. Äckligare än dig får man leta efter, hehe. Ägd!

Det var mitt första drag. Antar att det kommer att bli tufft för dig att kontra, Anna. Du kanske redan vill ge upp?
Skulle inte förvåna mig. Vi får väl se.

/Fjalip1.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0