Vagnarspaning

Bitches!
Sommarn är på väg!
Och ni alla vet vad det innebär...
Damn motherfuckin' straight - Vagnarspaning!
Säsongen är i full gång och det ryktas redan om folk som påstår sig sett
den mäktige Vagnar II.
Själv har jag inte börjat spana än, men ska se till att det sker inom kortast.
För alla er efterblivna okunniga krattiga små pickalurver där ute som inte vet vad vagnarspaning är för något -
Kiss my black ass. Kiss it.
Hehe, skämt åsido. In all seriousness -
Vagnarspaning innebär att sitta utanför ett fikaställe (gärna ett mindre sådant, t.ex. ett konditori) och spana efter den legendariska barnplockaren Vagnar II.
Det rapporteras dagligen om personer som påstår sig bevittnat Vagnar I, far till Vagnar II, men enligt mig är det rent bullshit, what's up?
Vagnar I är mer sällsynt än en kines med rött hår, bitches. Han förekommer oerhört sällan.
Bitches, ni får ha det bögigt bra, och spana på så det ryker!
/Fjalip1.


Kommentarer
Postat av: ArgLeif

Jag minns Vagnar II som en lugn grabb. Men han gick alltså i pappas fotsteg? Hans fader var en mycket bra plockare som bjöd över mig på fika varje dag för att visa sina kap. Synd att de flyttade dock, trevligare grannar får man leta efter!

2012-05-04 @ 17:06:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0