Bloggpausen är över!

Fuck's cracking, bitches?
Har tagit en bloggpaus, som ni bitches säkert har märkt, men nu jävlar är jag tillbaks.
Fan ta er.
Det har hänt supermycket fräna grejer, men orkar inte berätta allt.
Men en sak vill jag berätta!
I brist på idéer hur jag ska underhålla er, mina fans (mina bitches), har jag kommit på en lösning.
Jag har utmanat andra bloggare (inte lika sexiga som jag) på bloggkrig.
Några småbloggare, men även stora bloggare såsom Izabella Fröberg, Daniel Paris och bloggdrottningen själv, Kissie, har utmanats.
Jag väntar än på antagande eller avböjande av mina bloggkrigsutmaningar.
För alla er fucking snuttifierade inoljade rattmuffar som inte vet vad ett bloggkrig er, fan ta er. What's up?
Hehe, in all seriousness:
Ett bloggkrig innebär att två bloggare (det blir extra bra om båda bloggarna är superkända, som jag) duellerar genom att skriva elaka inlägg om varandra på sina bloggar. Det finns olika metoder för att utse en vinnare, den vanligaste är antagligen att räkna antalet positiva/stödjande kommentarer bloggarna får. Bloggaren med flest kommentarer vinner. Dock använder jag sällan mig av denna metod, jag brukar bara bestämma att jag vinner.
Ollon.
Det var allt, bitches, fan ta er!
/Fjalip1.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0