Veckans utmaning!

Fuck's up, alla kalasbyxor?
Har ju inte kunnat blogga på asalänge, what's up?
Men som tur är har Fjalip2 underhållit er med hennes fräna inlägg!
Men anyways bitches, jag har varit i Rom. <3
Kan då även passa på att meddela att jag tyvärr inte hittade några ankor där.
Sushi.
Bitches, jag känner att bloggen håller på att falla isär.
Men jag är tacksam för all support jag får av er läsare. <3
Fan ta er.
Men bitches, jag tänkte börja med Veckans utmaning för att få igång stämningen litta, what's up?
Varje vecka får ni bitches en utmaning. Idag blir det finn-fem-fel.
Om ni kan beskriva fem skillnader mellan dessa två bilder så är det bara att slänga en kommentar.

Fan ta er -
/Fjalip1.

Bild 1:
image description
Bild 2:

Kommentarer
Postat av: ArgLeif

Hittade endast ett fel. När kommer facit? För övrigt är detta en riktigt provocerande blogg. Jag blir så arg av att läsa den!

2012-05-01 @ 12:43:35
Postat av: Fjalip1

Hej, ArgLeif! Tack för kommentaren.

Facit kommer nästa Tisdag.

Jag ber om ursäkt för att bloggen gör dig arg, men var medveten om att den endast är menad för underhållning och hotta saker. Kontakta mig gärna om fler inlägg gör dig arg så kan du och jag komma på en lösning. Tillsammans. <3

2012-05-01 @ 18:42:12
URL: http://fjalip.blogg.se/
Postat av: Fjalip1

*tisdag.

2012-05-01 @ 20:00:52
URL: http://fjalip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0