Spiderman

Bitches, sorry för att jag inte bloggat på sick länge, yo. <3
Men grejen är den, att jag har varit i Tyskland!
Vart sick fett, yo, såg saker och grejer när jag var där.
Bitches, bara så att ni vet, så är faith hilling sick inne.
Här har ni en bild: http://26.media.tumblr.com/tumblr_m2b3t4k27N1qezax4o1_500.jpg
Detta är något jag tycker alla borde börja med, eller åtminstone prova, för det är bögigt chill.
Brukar alltid faith hilla när jag är uttråkad eller när jag vill vara cool.
Men bitches, ni får komma med idéer om vad jag ska blogga om, yo.
Har "bloggtorka" som man säger i bloggvärlden.
Men vad gör det? Jag är sick fame, yo! Bitches! Sup?

/Fjalip1.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0